недеља, децембар 03, 2006

Novi početak

Razmišljam o tome šta je to početak.
Čini mi se da ovo što sledi u narednom vremenu zaista i jeste to. Danas, za manje od 24 časa ću opet biti sa svojom porodicom. Nekako prolazi to vreme i eto, svome cilju se približavam, ali ne tako brzo kako sam očekivao.
Hvata me putna groznica - sve nesređene misli...

Koji je to novi početak za mene, za moju porodicu. Rešili smo da se više ne razdvajamo (bar koliko je to moguće). Danas se spajamo i nećemo se razdvajati. Vraćam se ovde na ovaj potok, da ga završim, ali ovoga puta jači nego ikada. Najjači oslonac je sada uz mene. Verujem da ću sada lakše neke stvari da radim, neke će mi se pojaviti kao problem niotkuda, a opet, to je čini mi se najbolji put.

Pisaću vam kako je to u novom početku (ako budem imao vremena), a nadam se da neću imati :)

Pozdrav do sledećeg pisanja!

1 Comments:

Blogger eka said...

ooo znaci malo pises, a mnogo zboris.. il je to "pisem ti polako, jer znam da sporo citas"
hehehe
nego drago mi je sto si kuci i nadam se da nemas vremena da i vidis ovaj komentar!
pozdrav

субота, децембар 23, 2006 10:35:00 AM  

Постави коментар

<< Home