субота, април 14, 2007

Opasnost

Eto, sada mi se čini da mi je ovo najvažnije pitanje života.

Naime, ovde u Alžiru (a to se može videti i na raznim vestima) , desio se bombaški napad u samom centru grada... i to ispred prvog ministra! To nije mala stvar. Ovde ljudi koji su domaći kažu, nije to ništa, znalo je da bude i gore, ali ne bih se tako lako složio sa njima.

Na vestima je raznih informacija bilo, ali odprilike je stanje ovako: u dva bombaška napada koja su se gotovo istovremeno desila, bilo je oko 30-ak mrtvih i oko 80 - 100 ranjenih ljudi. Zaista strašno.

Sama pomisao da sam tim istim ulicama pre par dana hodao ni ne sluteći šta može da se desi, me čini jako uznemirenim i nedovoljno pametnim šta mi je dalje činiti.

Da li da nabrajam da nam se pre par dana desilo još nekih "zanimljivosti"?
Ovde već danima padaju kiše svakih 15 minuta! I naravno, to je uzrokovalo da se ogromna količina zemlje sruči na put. Tako smo bili odsečeni jedno 7 dana od sveta. Jedva smo (uz pomoć ekipa koje su to raščišćavale) prešli preko tog odrona i došli u naš kamp (to se desilo svega 500 - 600 metara od našeg kampa na putu za Alžir), ali da stvar bude još bolja, ni dan danas nije proradila telefonska linija!!!

Eto, mislim da je ovo dovoljan razlog što nisam bio čest dopisnik u poslednje vreme.

1 Comments:

Blogger eka said...

samo bre kukas..! hehehe
ja bi voljela da si negdje na ljepsem mjestu, ali svakako mi je draze da pravis pare negdje na kisi, nego da blejis u bg..
a kloni se ministara, druzi se sa insektima!

среда, април 18, 2007 12:11:00 PM  

Постави коментар

<< Home