петак, мај 04, 2007

Maj ponovo na "Chiffi"

Ćao narode!

eto mene opet.

Sve isto, ništa mnogo novoga. Posao polako, tj. sada manje polako odmiče i bliži se kraju. Napokon je postalo izvesno i do kada će sve ovo da traje i kako će to da igleda na kraju.

Objekti, jedan po jedan dobijaju svoje konačne obrise, i prosto neverovatno izgleda kako to nije moglo ranije da bude gotovo, kada je sve tako jednostavno. Možda je i moglo, ali ko zna zašto je to moralo da bude baš ovako! Možda to nekome čini veliku korist. Da se ne lažemo, to je i glavni razlog takvih zakašnjenja na prokejtu, ali šta da radimo mi sitne ribice!

Bio sam danas posle duže vremena i u gradu Alžiru. Tamo život reklo bi se, sasvim normalno teče. Ništa se posebno ne dešava, osim što već 3 nedelje zaredom ne radi "boulangerie" koju volim da posećujem... (pekara ili nešto u tom fazonu). Tu sam kupovao najbolje kroasane koje sam probao u Alžiru, i tako mala stvar me je jako srećnim činila!

Posle bombaških napada u aprilu, da budem iskren, jedva da mi i pada napamet da idem do grada! Pijacu, koju sam ranije voleo da posećujem, sada izbegavam u širokom luku. Nikada se ne zna ko i kada može opet da se našali i da aktivira bilo kakvu eksplozivnu napravu.

Ali, nema veze. Život ide dalje. Ima kroasana i na drugim mestima, a voće i povrće se može kupiti i po boljim prodavnicama (ali naravno po jako "dobrim" i "umerenim" cenama).

Narode, toliko za ovo kratko javljanje, spremam i neke sličice (ako mi bude malo bolja internet konekcija) pa da i slikom pokažem šta ima (nema) novo!

1 Comments:

Blogger eka said...

uvjek covjek nadje neku "pekaru" za svoju dusu, nailazices na mnogo njih, gubiti ih i traziti nove, cijeli zivot..

недеља, мај 13, 2007 2:32:00 PM  

Постави коментар

<< Home