понедељак, мај 21, 2007

Napokon voda u akumulaciji

Dugo sam već u Alžiru. Mnogo se radi, a rezultati se gotovo i ne vide. Istini za volju, meni to tako izgleda, jer svakoga dana posmatram i pratim radove, tako da ne mogu da primetim promene, koje svakako postoje.

Posle godina i godina rada vide se neki rezultati koje želim i vama da predstavim.

E ovde sada hocu da stavim neku slicicu.

Dakle, ovo je brana i celo gradiliste pre punjenja akumulacije.



Akumulacija pre pustanja vode



Akumulacija posle pustanja vode



Vodozahvat (prazna akumulacija)


Prelivni deo brane (prazna akumulacija)


Prelivni deo brane - dok se akumulacija puni


Prelivni deo - pogled ka mestu gde ce biti nasuta brana


Vodozahvat (nizvodno) - pre punjenja akumulacije


Vodozahvat (nizvodno) napunjena akumulacija


Napunjena akumulacija (i moja malenkost)


Akumulacija i brana


Most na glavnom putu (Route National No. 1)


Ovo zanimljivo gradjevinsko ostvarenje je ustvari taloznica (dessableur) ili "postrojenje za istalozavanje peska iz vode"


Ovo je most koji sluzi da se predje sa Route National No. 1 do dessableura!


Dessableur i JA .... pored jednog od "zidina" dessableura


Ovde gde ja ulazim, tu će voda da izlazi iz dessableur-a na svoj dugački put kroz tunel (cca. 12500m iliti 12.5km). Tunel je prečnika 2.5m.


Ove slike, siguran sam predstavljaju jedinstveno svedočenje o izgradnji jedog velikog građeviskog objekta. Retko se pruža prilika bilo kome od nas da vide ovakve slike (objekta u gradnji - fazama gradnje).

Vidimo se uskoro...

2 Comments:

Blogger eka said...

uhuhuuu, vidis ti sta se gradi, nadam se da cijenis da si dio toga, sutra mozes reci da si bio odgovoran za takav projekat u alziru, bravo..!

kisicj

субота, јун 30, 2007 1:19:00 PM  
Blogger DZO said...

ne da sutra mogu reci... vec sam "juce rekao" a danas sam dobio prvi put konkretnu ponudu za posao od jedne francuske kompanije :)

samo treba biti strpljiv, a mozda i imati malo vise srece.

уторак, јул 03, 2007 9:46:00 PM  

Постави коментар

<< Home